Tuesday, November 28, 2006

...hårfärg och falukorv.


Igår bytte jag nästan hårfärg. Jag färgade håret ljusare, men det syns inte så mycket. Efter mången fundering så ska jag köpa ny färg idag (trots den ringa ekonomi jag besitter, men jag drar bara in på julklapp för nån...).


Men nu är klockan 09.20 och snart skall det fikas. Jag tänker nämligen inte låta Thomas sova hur länge som helst. Jag ska fika macka med falukorv på. Det är ju faktiskt jävligt gott! Något som också var gott var Thomas tonfisklåda (haha....tonfis-klåda) som han gjorde igår. Mums.


Och nu till något helt annat:


Jag är irriterad just nu. Jag lider av ett i-landsproblem som heter duga. Jag ska beställa grejer från Ellos, men det blir ju tillfälligt fel på sidan HELA TIDEN, dumt. Jag har nu suttit och svurit åt detta i ungefär 17 minuter, men det skärper inte till sig ändå...


Nej, som sagt. Nu ska jag väcka Thomas, och likt den ängel jag är ska han få en öm kyss på kinden och ett smek på pannan. Sen ska jag viska ljuvt i hans öra att han fan får städa upp i datarummet idag. Det kan han gott göra. Hehe..


Över och ut.

1 comment:

Johell said...

Hårfärg? Jag visste att det inte bara berodde på skorna!